Monday, May 23, 2011

我沉默不代表我允許你為所欲為。我沒要求不代表我对你滿意。我原諒不代表我給你特許証繼續無限放肆。我聆聽不代表我相信你。我真誠,不代表我會甘心做奴隸。我大方,不代表便宜應份贈予你。我不索取,因為我想讓你人格有挽回的餘地。我不拆穿只因你不值得我動氣。我疏遠因為我要保護自己。

I really like this quote.
Then doesn't it mean, that when I am not helping, I am hoping you will push your own borders and become better; when I do not respond, I might be hoping you can find out what went wrong and correct it; when I am sad but still smile, i actually really want something changed.

Anyway, san miao TTM! <3<3

No comments: